السيد الخميني
416
صحيفه امام ( مجموعه آثار امام خمينى ) ( فارسى )
نامه [ به آقاى سيد محمد سجادى ( دقت در نگارش تقريرات درس ) ] زمان : زمستان 1350 ه . ش . / 1391 ه . ق مكان : نجف موضوع : لزوم دقت در نگارش تقريرات درس مخاطب : سجادى ، سيد محمد بسمه تعالى ان شاء اللَّه تعالى موفق و مؤيد باشيد . اين جانب وقت آنكه تمام رساله را با دقت مطالعه كنم نداشتم لكن بعض موارد را مطالعه كردم . اميد است ان شاء اللَّه تعالى بتدريج بهتر و با دقت تر مرقوم داريد و حفظ همهء حيثيات بحث را بنماييد ؛ و چيزى را كه به كسى نسبت مىدهيد وقت نوشتن به كتابش رجوع كنيد . به مرحوم سيد « 1 » - رحمة اللَّه - نسبت داديد كه ضمان به نحو تعليق قائلند ، و اين صحيح نيست . مطلبى كه مرحوم آقاى آقا شيخ محمد حسين اصفهانى گفتهاند ظاهراً به مرحوم آقاى نايينى نسبت دادهايد ! و موارد نظرى نيز در تقرير اصل بحث است كه ان شاء اللَّه بتدريج رفع مىشود . و از اينكه اشكال نمودهايد مورد تقدير است ، گرچه وارد نباشد . در هر صورت ، زحمات و عنايت شما به بحث موجب تقدير است . جزوه را دقت كنيد پاكيزه تر بنويسيد ، حاشيه بيشتر براى آن بگذاريد . بين سطور را قدرى بازتر بگذاريد . كلمات را روشن تر بنويسيد ، نگذاريد آب روى صفحات بريزد . ان شاء اللَّه تعالى موفق باشيد . و السلام عليكم .
--> ( 1 ) - آقاى سيد محمد كاظم يزدى ، صاحب « عروة الوثقى » در فقه و از اعلام شاخص حوزهء نجف .